Sök       Avancerad sökning

2 av 2
2
Tack för intressant debatt!
Postade: 09 Oktober 2008 01:51 - —   [ Ignorera ]   [ # 16 ]  
Rookie
Rank
Antal poster:  13
Gick med  2008-07-26

Haha, aldrig får man vara glad. Tack för klargörandet.

Ha det bra, mörkermän!  wink

Signatur 

Jag tror på människan!

Postade: 09 Oktober 2008 03:21 - —   [ Ignorera ]   [ # 17 ]  
Senior
RankRankRank
Antal poster:  106
Gick med  2008-04-11
PaleRider - 09 Oktober 2008 11:51 -

Haha, aldrig får man vara glad. Tack för klargörandet.

Ha det bra, mörkermän!  wink

Takk det samme, blekansikt smile

Signatur 

The way to love anything is to realize that it might be lost - (G.K. Chesterton)

Postade: 10 Oktober 2008 01:59 - —   [ Ignorera ]   [ # 18 ]  
Rookie
Rank
Antal poster:  6
Gick med  2008-10-10
Indy - 08 Oktober 2008 01:46 -

Jag passar samtidigt på att slänga ut en fråga: Är det någon som känner till något liknande forum, d.v.s. ett forum med inriktning på kristen livssyn?

Till sist vill jag önska alla, kristen eller inte, det bästa jag kan önska, nämligen Guds välsignelse!
Mvh Indy

Hejsan!

Tråkigt att detta forum släcks ned!

Allt gott!
Doddo

Signatur 

Vi förstör livet genom att bekymra oss för döden och förstör döden genom att bekymra oss för livet.

Postade: 10 Oktober 2008 10:56 - —   [ Ignorera ]   [ # 19 ]  
Senior
RankRankRank
Antal poster:  279
Gick med  2007-09-29

Vilken sorg man känner downer  Liksom, jag känner starkt för humanism men att sitta och snacka om trosfrågor på humanisternas forum eller på VoF har liksom aldrig blivit av. Här har man trivits fint och här känns det som att de mest intressantaste diskussionerna förs, och av några med riktigt skarpa hjärnor (enligt mig, nämner ingen smile ). Det var för lite mer än ett år sen man bestämde sig för att hitta sin livsfilosofi och det känns som att här har det varit en mycket fin bas att hitta argument för det man tror på och inte tror på. Jag trivs inte bland massa ja-sägare utan jag vill själv se min uppfattning bli byggd utifrån diskussioner med de som inte tror lika som jag.

Mycket synd alltså att forumet stängs, hoppas verkligen det kommer tillbaks, många man kommer sakna med.

Signatur 

“Allt jag säger är lögn. Alla frågor jag ställer är ett trick. Du finner ingen sanning i mig.”

Postade: 10 Oktober 2008 06:13 - —   [ Ignorera ]   [ # 20 ]  
Junior
RankRank
Antal poster:  72
Gick med  2007-06-27

Några frågor till CA.

Finns det något smart sätt att spara ner en hel tråd eller måste man kopiera sida för sida (Puh!).

Skulle man kunna tänka sig att det blev möjligt att köpa en CD med hela forumets innehåll (om ni nu bestämmer er för att ta bort innehållet från sajten).

Hälsninngar dadden

Postade: 11 Oktober 2008 11:24 - —   [ Ignorera ]   [ # 21 ]  
Senior
RankRankRank
Antal poster:  288
Gick med  2008-09-20

Hallå!!!

Måste hålla med att det känns så tråkigt att detta forum stängs ner, det har vekligen varit stimulerande att “brottas” om man kan säga så med andras argument!!
Nu lät det ju i ett inlägg här innan att det verkligen bara är en timeout fullt ut. Det har låtit lite mer osäkert förut….......mer att det kanske kommer tillbaka…....
Ju tidigare det kommer tillbaka desto bättre!!

En liten fråga till Credo…......om detta debatt forum är tänkt att komma tillbaka skulle då inte alla debatt inlägg kunna sparas tills ni kommer tillbaka….....både det som varit och som blir fram till 1nov?

Jag vill också passa på att be om ursäkt om jag trampat på någons “tår” på ett ovärdigt sätt och därmed sårat någon…...jag har verkligen fösökt att inte göra det!!!!

Ha det gott allihopa, och hoppas vi möts igen..kanske på det där kyrkforumet som någon pratade om eller här igen!!

Örjan

Signatur 

Livets gåta är stor…..men svaret kan vara enkelt…...

Postade: 11 Oktober 2008 11:47 - —   [ Ignorera ]   [ # 22 ]  
Administratör
RankRankRank
Antal poster:  618
Gick med  2006-05-30
Örjan - 11 Oktober 2008 09:24 -

En liten fråga till Credo…......om detta debatt forum är tänkt att komma tillbaka skulle då inte alla debatt inlägg kunna sparas tills ni kommer tillbaka….....både det som varit och som blir fram till 1nov?

@ Örjan: – Inga inlägg kommer att raderas utan bara läggas i en digital malpåse tills vidare. Det lutar i nuläget även åt att vi kommer att låta alla forum ligga uppe och bara sätta ett skrivskydd på dem så att ingen kan skriva nya inlägg. Men vi skulle behöva några dagar till på oss att fundera över färdigt på den detaljen.

//Admin Mats

2 av 2
2

© 2006-2011 CredoAkademin, Rehnsgatan 20, 113 57 Stockholm. Tfn 08-545 494 70