Sök       Avancerad sökning

Postade: 27 Juni 2007 09:48 - —   [ Ignorera ]  
Senior
RankRankRank
Antal poster:  396
Gick med  2007-06-04

Jag har försökt ladda upp avatar och foto. Och jag har prövat både att göra den från Camino, Safari och Firefox (jag jobbar med Mac OS X) jag får felmedlande varje gång. Ska det vara på det viset?

undrar
/spito

Signatur 

Som en reaktion på ett ohemult hårt regelverk som har fått bl.a Joakim avstängd (hur många gånger ska du förlåta din broder?), så väljer jag, i solidaritet med dessa, att inte debattera på det här forumet. Jag hittas på www.vof.se/forum om någon vill mig något.

Postade: 27 Juni 2007 10:14 - —   [ Ignorera ]   [ # 1 ]  
Administratör
RankRankRank
Antal poster:  618
Gick med  2006-05-30

Nej, det ska det naturligtvis inte vara.  tongue laugh

Om vi börjar med storlek, både pixlar och kB… hur stora är respektive bildfiler?

/MW

Postade: 27 Juni 2007 10:19 - —   [ Ignorera ]   [ # 2 ]  
Senior
RankRankRank
Gick med  2007-06-04
Mats Wall - 27 Juni 2007 08:14 -

Om vi börjar med storlek, både pixlar och kB… hur stora är respektive bildfiler?

Jag tänkte använda samma lika. 65*80 och 4.1 K.

Signatur 

Som en reaktion på ett ohemult hårt regelverk som har fått bl.a Joakim avstängd (hur många gånger ska du förlåta din broder?), så väljer jag, i solidaritet med dessa, att inte debattera på det här forumet. Jag hittas på www.vof.se/forum om någon vill mig något.

Postade: 27 Juni 2007 10:45 - —   [ Ignorera ]   [ # 3 ]  
Administratör
RankRankRank
Gick med  2006-05-30

Konstigt. Jag har verkligen kollat och dubbelkollat alla sökvägar, kollat största tillåten storlek osv. Du borde ha kunnat ladda upp både bild och avatar. Mycket underligt.

Vet du vad? Om du skickar mig bildfilerna, så loggar jag in i ditt namn i morgon, försöker ladda upp filerna och ser vad jag får för felmeddelanden. Jag börjar bli lite seg i skallen nu så det får bli i morgon…  Kolla din mejlbox så har du ett mejl med min avsändaradress som du kan svara till.

God natt!  smile

Postade: 28 Juni 2007 10:26 - —   [ Ignorera ]   [ # 4 ]  
Senior
RankRankRank
Gick med  2007-06-04

Se man på. Då var det ordnat.

Det tackar jag Mats för.

mvh
/spito

Signatur 

Postade: 28 Juni 2007 10:40 - —   [ Ignorera ]   [ # 5 ]  
Administratör
RankRankRank
Gick med  2006-05-30

Till er som tidigare försökt ladda upp avatar/foto men inte lyckats kan jag meddela att det nu går alldeles utmärkt. Vi hade problem med skrivrättigheter till en temporär uppladdningsmapp, men det är nu åtgärdat.

Tack, Spito, för att du rapporterade felet!  smile

© 2006-2011 CredoAkademin, Rehnsgatan 20, 113 57 Stockholm. Tfn 08-545 494 70