Beröm!
Skrivet 8 maj 2010, kl 0.54  
Senior
RankRankRank
Antal inlägg:  123
Medlem sedan  2007-12-30

Jag känner verkligen att jag vill starta en tråd om vad jag tycker om denna community!  Jag är inte alls här så ofta, men när jag väl är här och läser olika trådar, så måste jag säga att det är intressanta och mogna diskussioner, både från Kristna och ickekristna!  Många av er verkar vara väldigt intelligenta också, så allt blir på en mer saklig nivå. Det är iaf. den känslan jag får när jag läser vissa trådar.

Och detta gör mig verkligen glad! :D Så fortsätt gärna i den stilen!

Jag har den här känslan: CredoAkademins community är till för seriös debatt!

Signatur 

I believe in God like I believe in the sun, not because I can see it, but because of it all things are seen. - CS Lewis!

Skrivet 18 jul 2010, kl 18.33   [ # 1 ]  
Senior
RankRankRank
Antal inlägg:  224
Medlem sedan  2010-06-06
highness - 08 Maj 2010 12:54 -

Jag känner verkligen att jag vill starta en tråd om vad jag tycker om denna community!  Jag är inte alls här så ofta, men när jag väl är här och läser olika trådar, så måste jag säga att det är intressanta och mogna diskussioner, både från Kristna och ickekristna!  Många av er verkar vara väldigt intelligenta också, så allt blir på en mer saklig nivå. Det är iaf. den känslan jag får när jag läser vissa trådar.

Jag kan bara hålla med dig. Det är verkligen beundrasvärt hur sakliga diskussionerna är på detta forum. Alla håller sig lugna och sansade och presenterar sina bästa argument på ett sakligt vis. Jag har ännu inte sett en enda diskussion urarta på det sätt som tyvärr tycks vara allt för vanligt på andra forum.

Väldigt många användare är också väldigt pålästa och kunniga, vilket gör att diskussionerna blir spännande att läsa.

Det är uppenbarligen ett forum avsett för seriös och saklig debatt.

Allt gott.

Skrivet 31 jul 2010, kl 17.14   [ # 2 ]  
Senior
RankRankRank
Antal inlägg:  123
Medlem sedan  2007-12-30
Joeb - 18 Juli 2010 06:33 -
highness - 08 Maj 2010 12:54 -

Jag kan bara hålla med dig. Det är verkligen beundrasvärt hur sakliga diskussionerna är på detta forum. Alla håller sig lugna och sansade och presenterar sina bästa argument på ett sakligt vis. Jag har ännu inte sett en enda diskussion urarta på det sätt som tyvärr tycks vara allt för vanligt på andra forum.

Väldigt många användare är också väldigt pålästa och kunniga, vilket gör att diskussionerna blir spännande att läsa.

Det är uppenbarligen ett forum avsett för seriös och saklig debatt.

Allt gott.

jag håller absolut med i det som du också säger Joeb!:)

Signatur 

I believe in God like I believe in the sun, not because I can see it, but because of it all things are seen. - CS Lewis!

Skrivet 17 aug 2010, kl 12.22   [ # 3 ]  
Administratör
RankRankRank
Antal inlägg:  460
Medlem sedan  2006-06-06

Den här feedbacken är väldigt viktig för oss som startat och ansvarar för CredoAkademins (CA:s) forum. Som många säkert vet har vi en gång funderat på att stänga forumet efter att vissa debattörer konstant bröt mot reglerna och god debatton. Vi behöver få feedback på hur CA:s forum upplevs. Så tveka inte att ge (konstruktiv) ris och ros.

/Mats Selander
Lärare på CredoAkademin och periodvis livlig debattör här på forumet

‹‹ test      Namnändring och beröm ››
Nyhetsmatning med RSS 2.0     Nyhetsmatning med Atom